מובילה בגדול: 11.8% האזנה לקול חי בסקר השנתי של TGI

יונתן שורק 1 Comment on מובילה בגדול: 11.8% האזנה לקול חי בסקר השנתי של TGI

קבוצת "קול חי" ממשיכה להוביל את שוק התקשורת החרדי. מנתוני סקר TGI המתפרסמים הבוקר להאזנה לרדיו, שוב קבוצת "קול חי" ממשיכה להוביל באחוזי האזנה, ומתוך נתוני כלל התחנות בישראל שתי התחנות מקבלות יחדיו 11.8% בנטרול החפיפה ביניהן

צילום: נתי שולמן

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מנתוני סקר TGI המתפרסמים הבוקר (שני) הכוללים השוואה שנתית של יולי 2022- יוני 2023 לעומת יולי 2021- יוני 2022 בנתוני חשיפה והאזנה לרדיו בישראל ברמה הארצית, עולה כי קבוצת קול חי משמרת את ההובלה ועומדת בראש טבלת האזנות בציבור החרדי והדתי.

על פי נתוני ההאזנה, שתי תחנות הרדיו מקבוצת "קול חי" מקבלות יחדיו 11.8% ברמה הארצית (בניטרול חפיפה), כאשר קול חי עומדת על 5.9%, ותחנת קול חי מיוזיק אף היא 5.9%. אחריה כאן מורשת עם 4.7%, קול ברמה עם 4.3%, וקול פליי עם 4.2%.

מנכ"ל קבוצת קול חי אבי רוזן, אמר: " זכינו להמשיך להיות המובילים במדיה החרדית והדתית גם בשנה הזו. זוהי זכות גדולה להפיץ תורה, אמונה, אקטואליה ומוסיקה למאזינים הרבים שמצטרפים אלינו כל הזמן".

עוד הוסיף: "תודה לה' על הנתונים הללו שמלמדים על ההצלחה הרבה והאמון של קהל המאזינים, מכל רחבי הציבור החרדי והדתי שמביעים אמון בכל פעם מחדש בתוכן התורני והאיכותי, המשודר התחנות קול חי וקול חי מיוזיק, למאות אלפי המאזינים".

מנכ"ל משותף בקול חי, שמואל טיקוצקי אומר הבוקר: "נתונים גבוהים אלו מוכיחים שוב ושוב את מה שידוע לנו. קבוצת קול חי היא המובילה בציבור הדתי והחרדי. האמון הרב שאנחנו מקבלים מהציבור, הוא המנוע שלנו להמשיך ללא לאות לעשות את מה שאנחנו עושים הכי טוב, ליצור תוכן איכותי למאות אלפי מאזינינו"

 



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    איייןןןןןןןןןן עליכככםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!